28/9 2011 Hemgång!

Så då var det dax att verkligen stå på egna ben hemma! Min man kom och hämtade mig. Det var helt underbart att se honom. Hem mot barnen!

Så jäkla trött! Jag bara åt, drack och promenerade en sväng. Sen var det bara att lägga sig. Kul att sova på ryggen hela natten... Men det gick. "Ha tålamod" och "Allt kommer att bli bra" är mitt mantar som går inne i mitt huvud hela tiden. Klart man önskar att man var färdig direkt. Speciellt jag. Jag har absolut inget tålamod när det gäller att vänta. Från A till Ö direkt...

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Z

Jag är så jäkla imponerad. Som ni kämpar...

2011-10-02 @ 09:42:38
URL: http://mudhoneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0