25/9 2011Dagen innan...

Sådär!!! Då drack jag mitt näst sista pulver. Lyxade till det med Cafe Latte : ) Känns sjukt overkligt detta ju. Mina mamma, lillebror och bästaste vän har väntat och bearbetat denna operation i mer än 2 år. Jag bara gled in och gör samma sak inom loppet på 4 månader! Jag är sjukt redo! Bara allt går bra. Min störrsta oro är att jag fortfarande kommer att känna hunger.
Men klockan är bara 18 och många känslor lär väl komma de sista timmarna...
Jag ska checka in kl 9.30 på Carlanderska.

Idag stod vågen på 106kg. Alltså -10 kg! Bearbetar fortfarande mig själv med att lägga upp bild.

Tjingelin så long

Kommentarer
Postat av: Z

Så jävla coolt, heja dig! Ska tänka på dig imorgon och hoppas på rapport från S om hur det har gått!

2011-09-25 @ 21:07:14
Postat av: S

Det kommer gå superbra & vi sitter här hemma å håller tummar & tår. Massor av kramar...

2011-09-26 @ 16:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0